Klantenservice

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar +31 (0)76-5440211 van maandag - vrijdag van 8.30 - 17.00uur Uiteraard kunt ten alle tijden een email zenden met uw vraag/opmerking info@dirkslichtadvies.nl

Gratis verzenden

Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 50,00. Hieronder € 5,95 verzendkosten
Gratis verzending naar België en Duitsland vanaf € 150,00. Hieronder € 9,95 verzendkosten.
Minimum orderbedrag is € 7,50

Eenvoudig afrekenen

Kies voor Ideal, PayPal of creditcard
Op rekening kopen is mogelijk voor vaste klanten en VVE's
Nieuwe zakelijke klanten kunnen na een check bij Creditsafe ook op rekening kopen!(vraag uw account aan)

Retour zenden/herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dirkslichtadvies.nl of door het herroepingsrecht formulier te downloaden en ingevuld aan ons te zenden (klik hier)

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag van uw retour binnen 14 dagen na ontvangst van uw goederen in ons magazijnaanmelding aan u terugstorten, mits de goederen onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking steken.

Garantie

Uiteraard heeft u op de door u aangeschafte producten fabrieks garantie.
De garantie periode kan per product verschillen, deze staat per product onder "extra informatie" vermeld.
Wij verzoeken u bij een defect aan uw product dit per email te melden aan: info@dirkslichtadvies.nl

Wij zenden u een retour formulier met het verzoek uw klacht hier op te vermelden en dit bij uw defecte product aan ons te zenden. Uw product wordt door onze technische dienst getest en zullen u medelen of het defect een fabricage fout of anders.

Bij een fabricage fout ontvangt u een nieuw product, in alle andere gevallen doen wij u een voorstel van de kosten.

Klachten

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend via info@dirkslichtadvies.nl of telefonisch, nadat u de gebreken heeft geconstateerd.

Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Indien uw klacht niet in onderling overleg opgelost kan worden dient u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.

Een klacht schort onze verplichtingen niet op, tenzij wij dit schriftelijk aangeven.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."